90 (212) 210 10 10

ETKİNLİKLER

Dijital Kapitalizmin Tüketici Davranışlarına Olan Etkisini YemekSepeti Markası Üzerinden İncelemek

Dijital Kapitalizmin Tüketici Davranışlarına Olan Etkisini YemekSepeti Markası Üzerinden İncelemek

Üsküdar Üniversitesi 10. Uluslararası İletişim Günleri, Dijital Kapitalizm Sempozyumu’nda “Dijital Kapitalizmin Tüketici Davranışlarına Olan Etkisini YemekSepeti Markası Üzerinden İncelemek” adlı bildiriyi İİSBF, Yeni Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Üyeleri İsnur İnci Armutlu ile Hakan Tan hocalarımız birlikte sundu. Sempozyumun başkanı Prof. Dr. Arzu Kihtir hocamıza, ilgili oturuma katkı yapan tüm hocalarımıza ve bizleri dinleyen tüm öğrencilere teşekkür ederiz.

Apply Nişantaşı